آقای رئیس

مجموعه گاه نگارها و یادداشت ها

آقای رئیس

مجموعه گاه نگارها و یادداشت ها

ای کاش...

بازم اومده بود تو خوابم داشت منو صدا میکردش باهاش رفتم تو آسمونا با هم رفتیم به نققطه اوج ولی انگار باز هم کم بود دوست داشتم بالاتر برم برم اونجایی که دور از هر تصویر و صدایی است شهر زیر پاهام بود دوست داشتم برم ...... ولی ای کاش بیدار بودم و همه چی حقیقت داشت دیگه نالهامم به گوش هیچ کی نمیرسید انگار همه دوست داشتن من برم مثل قطره شدم تنهای تنها ای کاش سیل یار همراه بیاد و هر چی قطره تنها هسته رو با خودش ببره ولی انگار آخره راه سیل به بن بست خورده ای وای یعنی بازم خدایا !!!

 

                                                           ***

 

مستیم درده منو دیگه دوا نمیکنه

                                         

                                           غم با من زاده شده منو رها نمیکنه

نظرات 1 + ارسال نظر
سپهر سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:33 ق.ظ http://avazeghoo.blogsky.com

بابا گوگوری مگوری ایشالا مشکلات تو هم حل شه عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد