آقای رئیس

مجموعه گاه نگارها و یادداشت ها

آقای رئیس

مجموعه گاه نگارها و یادداشت ها

عجب حکایتی شده ... دیگه دارم حسابی اعصاب می زنم ..تا موقعی که آدم کاری رو نکرده میگه چرا نکردم وقتی می کنه میگه چه غلطی کردم که کردم... اخه بابا جون جون مادرت یکی پیدا بشه به ما بگه مگه ما پسرهای مثل دسته گل چه گناهی کردیم که باید اینجوری حالمون ر.و بگیرید...یه کلوم بگو اره یا نه؟ چرا اینقدر حال مارو میگیری ...به قول یکی از بچه ها این عشق لامروت بد جوری پاچه گیر ما شده.به خداوندی خدا دیگه عشق و عاشقی رو می بوسم میذارم کنار. بزار همه اونایی که برام میمیرن بمیرنوالا... ما که با کسی شوخی نداریم..اخه بی معرفتها مثلا ما بچه محل قدیمی این بلاگ نویساییم...این رسمش نیست..!خلاصه بگم کاری نکن که ما بزنیم بیرون .....گفته باشم..راستی جدیدا یکی بد جوری رو اعصابم راه میره... به این مدیر بلاگ اسکای هم بگید ....بی خیال ما شه....

در ضمن دوست داشتن مگه جرمه که مامانا اینقدر به دختراشون گیر میدن  مگه خودشون جوون نبودن .......





دوستت دارم دیگه کهنه شده یا بهتر بگم اینقدر که گفتن تکراری شده ...کاش واژه قشنگتری پیدا می شد تا بگم ..باید فکر کنم باید یه واژه از اون چهره آسمونی تو بسازم ..فقط یکم وقت میخوام .....

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ق.ظ http://hanooznafasmikesham.blogsky.com


سلام
بلاگ زیبایی دارید و از اون زیباتر نوشته هاتون بود
ممنون که به بلاگم سری زدید
در ضمن موافق با تبادل لینک هستید

مسعود دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ http://massoudart.blogfa.com

سلام عزیز خوبی وب شما واقعا زیباست من لینک شما رو پیوست کردم با اجازه از شما

سوک سوک جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:34 ب.ظ http://ghayemmooshak.blogfa,com

سلام آقا محسن وب زیبایی داری نظرت رو در مورد مسایل خیلی ساده و روون بیان کردی موفق باشی به منم سر بزن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد